Промо текстиль, як найбільш актуальна пропозиція до Дня торгівлі.

Кінець липня знаменитий такими святами, як День PR-фахівця і День працівників торгівлі, які відзначаються 28 і 30 липня відповідно. Якщо працівники PR-індустрії - це відносно нова спеціальність на українському ринку, то представники торговельної сфери - це міцно вкорінена «каста», історія якої сягає своїм корінням у сиву давнину.

Готуючи для наших постійних і потенційних клієнтів чергове святкова пропозиція, ми вирішили об'єднати обидва згаданих професійних свята в одній тематиці. Така ідея об'єднання, напевно, зрозуміла всім, адже PR - це сфера, в основу якої закладено реклама, що є в свою чергу, найпотужнішим двигуном торгівлі.

Колись гостру проблему - дефіцит необхідних товарів, в наш час порожниною перекрило всебічно розвинену пропозицію, тому виробникам однієї і тієї ж товарної групи вкрай важко впоратися з конкуренцією. Для боротьби з цим явищем в хід йдуть різні методи, і один з них - ефектна презентація товару, що продається. Такі презентації мають на увазі активну рекламну програму на різних рівнях.

Перевірені методи в тандемі з креативним підходом, - найкращий порятунок від конкуренції, вважає колектив компанії «РПК Аютон», і в підкріплення вищевказаного тези наша липнева пропозиція - пошив промо одягу за акційними цінами!

У категорію промо (рекламного) текстилю входять:

· Промо футболки;

· Промо кепки;

· Промо сукні;

· Промо сорочки;

· Головні убори різних конфігурацій;

· Шийні аксесуари (краватки, косинки, шарфики і т.д.);

· Рекламна уніформа, виконана за індивідуальними макетів і багато-багато іншого.

 
Для промо текстилю існують свої особливості. В першу чергу, потрібно сказати про те, що текстиль, промо, або рекламного призначення, повинен відрізнятися не просто привабливим, але і яскравим зовнішнім виглядом. Крім того, промо текстиль повинен бути широко затребуваним, тобто ставитися до товарів масового споживання, бути актуальним для свого часу і широкої клієнтської аудиторії (люди різного віку, задіяні в різних сферах діяльності).

Третій критерій, що характеризує одяг і текстиль - це бюджетна вартість. З огляду на кількість, в якому виготовляється рекламна продукція, як така, витрати на її виробництво, що покладаються на плечі організатора рекламного заходи, повинні бути зведені до мінімуму, зі збереженням якості самого товару.

Всім перерахованим вимогам повною мірою відповідає промо текстиль, який виготовляється на замовлення в компанії «РПК Аютон». При пошитті рекламного текстилю застосовуються недорогі, але якісні і практичні матеріали, які після завершення безпосереднього пошиття оформляються відповідно до рекламною символікою замовника. Роль нанесення може виконувати фірмова символіка (корпоративні логотипи, контактна інформація компанії і т.д.), рекламні слогани, агітаційні та інші соціальні гасла, а також будь-які інші зображення за бажанням замовника.

«РПК Аютон» пропонує пошиття промо текстилю з нанесенням за дуже демократичними цінами. Для нанесення зображень на тканину наші майстри застосовують широкий спектр професійних технологій нового покоління, серед яких:

 

     
шелкотрафарет;

 

    
термотрансфер;

 

    
Друк сублімації;

 

    
Цифровий друк.

 

Також досить часто при підготовці рекламного текстилю використовується технологія машинної вишивки, яка, до речі, відрізняється найвищою вартістю серед усіх методів нанесення на текстиль.
назад до списку новин
Обратная связь